HOSPITALITY-SECTOR TEKENT PACT EN LANCEERT LANDELIJKE  CAMPAGNE

Organisaties uit de gastvrijheid- en vrijetijdssector slaan de handen ineen en lanceerde op 29 juni het hospitality pact. Het doel: met elkaar samenwerken aan duurzame oplossingen voor de arbeidsmarktuitdagingen van vandaag en morgen. De landelijke campagne met bijbehorend platform BeMyGuest heeft in eerste instantie als doel jongeren te inspireren en te faciliteren in de mogelijkheden van de hospitality-sector.

Bekijk hier de promovideo van BeMyGuest!

Hutten is een van de initiatiefnemers van de campagne. “Hospitality ofwel gastvrijheid, betekent mensen vrijmaken, vrij om zichzelf te kunnen en mogen zijn, “ aldus algemeen directeur Bob Hutten. “Iedere dag is anders in een ongedwongen omgeving. Daarom is het zo leuk, interessant en inspirerend om dit werk te doen!”

Meer lezen over dit pact

WHITEPAPER: IN 7 STAPPEN NAAR EEN GASTVRIJE ORGANISATIE

Wat is gastvrijheid? Hoe speel je in op de verschillende generaties binnen jouw bedrijf? En wat kun je als werkgever doen om mensen weer en meer naar kantoor te laten komen? Hutten is ervan overtuigd dat de oplossing deels ligt in de rol van gastvrijheid van de werkomgeving én van mensen.​

Er is al veel geschreven over de voordelen van hybride werken waarbij medewerkers deels thuis en deels op kantoor werken. Maar wat nou als die balans een beetje zoek is of mensen helemaal niet komen opdagen? Wat kun je als werkgever doen om mensen weer en meer naar kantoor te laten komen? In deze whitepaper gaan we dat onderzoeken. We gaan te rade bij gastvrijheidsexperts Ruth Pijls en Laura de la Mar, laten inspirerende voorbeelden zien van gastvrije organisaties en leggen de methodiek gastvrijheidsarchitectuur uit.

Download de whitepaper

Video
Contact

Send