HOI, WIJ ZIJN LIVE MET ONS NIEUWSTE MERK… HOUSE OF INCLUSION!🤩

Bij House of Inclusion creëren we niet alleen smaakvol eten; we bouwen bruggen tussen mensen, talenten én ingrediënten. Zo geven we niet alleen hen, maar ook geredde producten, een duurzame kans.

Wij omarmen diversiteit als kern in alles wat we doen. Daarom bieden we een podium aan iedereen, met ieders talent of ervaring. Ons DNA zit vol mogelijkheden, en zonder beperkingen.

House of Inclusion is niet zomaar een merk; het is een plek waar imperfectie, smaak en talent samenkomen. En waar we echt gelukkig van worden? Samenwerken, want alleen samen maken we de wereld een stukje mooier!

Meer weten en zelf een trotsmomentje ervaren? Bekijk de gloednieuwe website www.houseofinclusion.nl

Lees meer

DUURZAME SOCIALE INITIATIEVEN VERENIGD ONDER ÉÉN PARAPLU

Door de jaren heen hebben we vele sociale en duurzame initiatieven gecreëerd, altijd met als doel positieve verandering en impact teweeg te brengen. Het afgelopen jaar hebben we besloten al deze duurzame initiatieven te verenigen en te positioneren onder: House of Inclusion. Dit platform biedt nu onderdak aan diverse sociale en duurzame merken zoals De Verspillingsfabriek, De Zorgbakkerij, Sign Language Coffee Bar & WeCare CoffeeRoasters, waarbij mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt de kans krijgen hun talenten te benutten en verder te integreren in de samenleving.

‘’De medewerkers hebben geen afstand tot de arbeidsmarkt, wij hebben een afstand tot hen. Met wat meer aandacht en begeleiding kunnen we ieders talent een kans geven”
SAMEN MAKEN WE DE WERELD EEN STUKJE MOOIER

House of Inclusion streeft ernaar om niet alleen smaak- en betekenisvol eten te maken, maar ook om de verhalen en mensen erachter te belichten. Eric Habraken, eindverantwoordelijk voor House of Inclusion: “Naast het omarmen van diversitei-t, inclusiviteit en smaak, zijn we tevens gericht op ontwikkeling naar plantaardig, klimaatneutraal en geven we geredde producten een duurzame kans! House Of Inclusion is daarmee een platform waar imperfectie, smaak en talent samenkomen.” Een platform waar we aanbieders en afnemers bij elkaar brengen om te komen tot de meest wenselijke ketensamenwerking!

SOCIAL RETURN ON INVESTMENT

Met het bevorderen van inclusiviteit, speelt House of Inclusion in op de groeiende vraag naar Social Return On Investment (SROI), dit mede door iedere productielijn PSO-gecertificeerd te zijn, waarin we streven naar de hoogste trede PSO30+. Door samen te werken met strategische partners die dezelfde waarden delen, streeft House of Inclusion ernaar om in 2030, vijfhonderd medewerkers de kans te bieden om deel te nemen aan deze duurzame initiatieven.

Video
Contact

Send