Het waren weer spannende weken voor onze divisie Business Horeca, we waren namelijk in de running voor de tender van een nieuwe locatie. Het ging om DPG media, een organisatie met meer dan 80 bekende media merken onder zich; wat dacht je bijvoorbeeld van nieuwswebsite nu.nl, de Volkskrant, radiozender Q-music, of kinderblad Donald Duck? Dat zijn veel hongerige medewerkers om te voorzien van lekker eten en drinken!
Onze toppers van Business Horeca hebben keihard gewerkt om te laten zien waarom Hutten de beste keuze was voor DPG Media, en met succes! Vanaf maart mogen wij onze trotse cateraar noemen van maar liefst 3 locaties door het land!
HIJ SCHIET, HIJ SCOORT, GOAL!!
Dat Hutten DPG Media gescoord heeft, is natuurlijk geweldig nieuws! Maar hoe hebben we dat dan gedaan? Welke stappen zijn gezet om dit succes te kunnen behalen, wat gaat daar allemaal aan vooraf? De dames van Team HFD Concepten gaven ons op MijnHutten al een kijkje achter de schermen!
Allereerst werd het voorstel vanuit Hutten aangeleverd bij DPG media. Spannend, want wat zullen ze ervan vinden?! Om ze daar zo enthousiast mogelijk te krijgen zijn er ludieke, in DPG Media stijl, picknickmanden meegestuurd met het voorstel. Ook is het volledige voorstel opgemaakt in de stijl van DPG Media, waarop zij zeiden; “Dit had zo van onze eigen marketing afdeling kunnen komen!”. Dat is nog eens een compliment! Ook is er een voorstel gedaan voor een customized Bite & Groove Express (mobiele bar) voor de events bij DPG Media.
Daarna was het tijd voor de presentatie bij DPG Media door onze toppers op de foto! (en naar de op maat gemaakte taart voor het 85-(!)-jarige jubileum van het tijdschrift Margriet! Deze is ook goed ontvangen…). Wéér een stap dichterbij!
DAT SMAAKT NAAR MEER!
Ook hebben maar liefst 15 DPG medewerkers deelgenomen aan een ‘tasting’, om al dat lekkere eten van Hutten te proeven. En dat viel klaarblijkelijk in de smaak! Middels een kort filmpje hebben we DPG meer inzicht gegeven in onze Chefs Community en de wereldkeukens, die video zie je hier!
Toen was het natuurlijk ‘fingers crossed’ en afwachten, ook dat hoort erbij bij nieuwe aanbestedingen! Gelukkig is al het harde werk niet voor niets geweest, en mogen we in het voorjaar nóg een keer hard werken, maar dan bij de opstart van onze nieuwe bedrijfsrestaurants.