De eerste 100 dagen zitten erop. Heerlijk om weer te werken aan mooie unieke producten uit onze ambachtelijke keukens en fijn om ook weer onderdeel te zijn van het team. Het is geen gemakkelijke tijd, na corona en te midden van de Oekraïne-oorlog met alle gevolgen van dien. Fijn dat we de afgelopen maanden meer dan 1000 nieuwe samenwerkers konden verwelkomen. En dat we 100 nieuwe leiders lieten kennismaken met de Hutten-cultuur van weleer met het beste van nu. De belofte blijft gelijk: we willen bijdragen aan onze samenwerkers, opdrachtgevers, leveranciers en de maatschappij. Duurzaam, gezond en inclusief blijven de fundamenten. Hutten wil deze waarde toevoegen door de beste guest journeys te bieden.
Ofwel waar hebben onze opdrachtgevers de meeste behoefte aan. In ziekenhuizen en verpleeghuizen maken we programma’s voor beter, sneller en comfortabeler herstel, bij bedrijven kunnen we een verlengstuk zijn van de afdeling HRM als het gaat over verzuim, creativiteit, instroom en aanwezigheid, maar ook natuurlijk de sfeer en gezelligheid. Met Ajax, PSV en de onlangs gescoorde Werkspoorkathedraal betreden we de Champions League van de evenementenindustrie. Onze bakkerij met doven en slechthorenden maakte het 600.000 ste worstenbroodje en De Verspillingsfabriek groeit harder dan tevoren. Kortom, veel te doen in een uitdagende tijd maar wel veel energie om weer het verschil te maken.
In deze nieuwbrief lees je hoe we erin geslaagd zijn de CO2-uitstoot in bedrijfsrestaurants te verlagen. En hoe we met de Wageningen Universiteit een podium bieden aan producten ontwikkeld door start-ups. Ook nemen we je mee in de rol die gastvrijheid speelt op weg naar geluk. En vertellen we je wat onze venues te bieden hebben en inspireren we je graag alvast met eventconcepten voor de zomer!
Bob Hutten
Algemeen directeur Hutten