KOMT HUTTEN OOK NAAR JOU TOE DEZE ZOMER?

Natuurlijk kijken we elk jaar uit naar de lente. En na maanden vol grijze luchten, stevige stormen en kletsnatte dagen, verwelkomen we de eerste warme zonnestralen nu nóg meer dan anders. We zijn er bovendien meer dan klaar voor! Want tijdens al die troosteloze weken, werkten wij achter de schermen aan onze allerschitterendste zomerse eventconcepten. Laura Appeldoorn, Anouk Roos en Martine Soons van Hutten food & design vertellen je er graag meer over.

“Hutten food & design is inmiddels een goed halfjaar een feit en flink op stoom met prachtige events,” trapt salesmanager Anouk Roos af. “Verderop in deze What’s Happyning blikken we bijvoorbeeld terug op Handen van Humanitas in het Hulstkamp Gebouw in Rotterdam en het 25-jarig jubileum van Klooster Bethlehem in Haren. En er zit nog veel meer moois aan te komen. De afgelopen tijd hebben we vanuit verschillende expertises hard gewerkt aan onze nieuwe zomerbrochure met trendy eventconcepten. En deze keer is deze uitgebreider dan ooit. We merken dat er vanuit de markt niet alleen meer vraag naar events is, maar ook behoefte aan meer uitleg van concepten.”

Modulaire opbouw
Laura Appeldoorn, specialist marketing & communicatie voor Hutten food & design: “Het resultaat is een geheel nieuwe brochure vol inspirerende voorbeelden waarin we onze veelzijdigheid laten zien en een duidelijke uitleg wat je in de basis krijgt per concept. Doordat uitbreiding met modules mogelijk is, wordt een concept altijd maatwerk en uniek voor elke opdrachtgever. Dat is ook onze kracht. We laten zien dat we meer zijn dan de cateraar die eten en drinken verzorgt. Het gaat ook om opbouw, decoratie, styling en presentatie, om de totale beleving. Zo wordt zelfs een ‘gewone’ barbecue bij ons een event op zich.”

Eigen foodfotografie
Culinair gezien is Hutten food & design ook helemaal summerproof. “As we speak ben ik onze studio aan het briefen voor ons nieuwe foodbook”, vertelt conceptontwikkelaar Martine Soons. “Al onze culinaire kaarten zijn aangepast, uiteraard op basis van de nieuwste food trends en met seizoensproducten. We hebben nieuwe hapjes, nieuwe zoetigheden, nieuwe diners en Walking dinner-gerechten. En waar ik ook heel blij mee ben is dat we met Bodiëlle Hutten weer kwalitatieve foodfotografie in eigen huis hebben. Het foodbook staat vol met schitterende foto’s die qua styling en belichting perfect passen bij het seizoen.”

The summer is… Magic
Ben je enthousiast geworden en sta je te popelen de brochure te bekijken? Sla dan snel om naar pagina 3 waar je hem kunt bekijken. En blader daarna vooral door! Want we hebben natuurlijk nog veel meer nieuws te vertellen. Zo koos Tennet ons als partner voor bedrijfshoreca (zie p. 4) en verlengde Royal Swinkels ons partnership (sinds 2004!) met weer 3 jaar (zie p.7). Op pagina 5 lees je alles over ons plantaardige assortiment en als je geïnteresseerd bent in de toekomst van zorgcatering download dan de whitepaper op pagina 9. Plaatjes en verhalen van mooie events vind je op pagina 6 en 8. En als je wilt weten wat wij met 50.000 kilo afgekeurde wortels deden of hoe het kan dat we er 5000 nieuwe ‘collega’s’ check dan pagina 10.

We wensen je veel leesplezier en alvast heerlijke zonnige dagen met je dierbaren!

Video
Contact

Send